Cauta

luni, 30 aprilie 2012

E iubire sau nu e ?





O fereastra de messenger cu Falling Hearts environment nu e iubire. Poti sa o suni de 10 ori pe zi sa o intrebi ce face, nu e iubire. Daca ii trimiti un buchet de trandafiri urias, tot nu e iubire. Daca o apelezi la ore fixe, nu e iubire. Daca o scoti in oras, la teatru, nu e iubire. Daca pleci de nebun la mare dupa ea, doar sa va vedeti acolo, nu e iubire. Daca o ajuti sa treaca peste cele mai grele momente din viata ei, nu e iubire.
 


Si atunci?
 

Atunci cand inchid ochii si ea ma inconjoara cu fiinta si aura ei, apoi deschid ochii si tot nu vad nimic in afara de ea, atunci stiu ca o iubesc. Daca imi spune cuvinte grele si eu vreau sa o strang in brate, atunci o iubesc. Daca vreau sa fiu langa ea pur si simplu sa aud cum respira, o iubesc. Daca ma trezesc dimineata cu gandul la ea, ziua imi merge in functie de ce privire imi arunca sau daca imi zambeste sau de ce imi spune, si seara mereu sunt melancolic pentru ca nu e langa mine, inseamna ca o iubesc. Daca ii spun ca o iubesc si ea ma refuza cu raceala, dar eu tot mi-as da sufletul pentru ea, inseamna ca aveam dreptate. Daca suna in toiul noptii sa imi spuna ca ma iubeste, e iubire. Daca nu pot sa adorm fara sa-i spun ca o iubesc, e iubire. Iubirea incepe de acolo de unde tu nu mai astepti nimic in schimb .Iubirea... Las-o libera! Daca e a ta, sta langa tine. Daca zboara, înseamna ca de fapt nu a fost niciodata cu adevarat a ta!

In concluzie ... Ai grija cum iubesti ca s-ar putea sa fie doar vorbe-n vant 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu