Cauta

miercuri, 20 iunie 2012

Prietenul meu cel mai bun


Unul dintre cititorii mei fideli m-a intrebat zilele astea daca nu ma plictisesc sa tot scriu despre dragoste si prietenie. Se pare ca nu :) si se pare ca si acest articol va avea legatura cu prietenia dar una mai speciala.

Nu stiu cum sa incep acest articol deoarece imi vin tot felul de idei in minte in momentele astea. Toti cred ca stiti ca noi avem un bun prieten, pe Domnul si El trebuie sa fie pe primul loc in viata noastra, dar aici pe pamant noi oamenii mai relationam asa unul cu altul si ajungem sa ne facem prieteni poate chiar si "dusmani" sa le zicem asa pentru ca vorba aceea "nu poti multumi pe toata lumea" dar ceea ce vreau sa spun este ca sigur fiecare are pe cineva cu care se intelege mai bine decat cu oricine si acesta este cel mai bun prieten caruia ii poti spune orice, care te ajuta oricand si care este acolo unde ai nevoie de el oricand si la orice ora. 

Voi aveti un astfel de prieten? Eu pot spune cu toata convingerea ca da am !. Nu am sa va spun daca este un el sau o ea , asta va ramane un mister pentru multi :) ceea ce conteaza este ca acest prieten exista in viata mea si vreau sa ii multumesc in mod special cu acest articol si vreau sa ii arat inca odata cat de mult inseamna pentru mine! 

Ati simtit vreodata ca vreti sa plecati undeva departe sa uitati de toate? Eu din nou spun da! De multe ori ingrijorat de atatea lucruri, coplesit de tot felul de ganduri de tristete, poate nu mi-a mers nimic in ziua respectiva sau ma framanta unele ganduri de ceva zile ajung sa imi spun "ah ce as pleca si sa nu ma mai intorc" pana cand ... vorbesc cu prietenul meu care poate si el cateodata simte la fel dar rar se nimereste sa vrem sa "plecam" amandoi in acelasi timp asa ca noi, ne ajutam unul pe celalat, ne ridicam si incercam sa il facem pe celalalt sa ramana si sa ne convingem ca este mai bine sa ramanem. Chiar daca cateodata se intampla sa vrem sa "plecam" amandoi incercam sa gasim o destinatie comuna dar pana la urma ne hotaram sa mai ramanem si sa luptam in continuare. 
In concluzie: Cel mai bun prieten va fi mereu linga tine,iti va arata speranta atunci cand tu nu o vei mai gasi!
Pentru el conteaza orice este important pentru tine, orice te face sa fii fericit sau trist

Dorind sa pleci si sa uiti de toate parca nu vrei nici sa mai auzi pe nimeni pana cand, din nou, iti amintesti de prietenul tau si cauti sa vorbesti cu el, sa ii auzi vocea, parca el e singurul cu care vrei sa vorbesti si e singurul care te intelege si simte cu tine. 
In concluzie: Prietenul adevarat nu crede niciodata ca isi pierde timpul atunci cand te asculta!
El va gasi mereu timp sa te faca fericit stand cu tine,vorbind cu tine!

Ai simtit vreodata cand inima iti spune: intreaba-l cum e? e bine? ceva nu e in regula. Aici deja trebuie sa fi foarte atasat de prietenul tau, trebuie ca inimile voastre sa fie foarte apropiate, in asa fel incat sa simti cand ceva nu este in regula cu prietenul tau, sa iti sopteasca inima ca trebuie sa vorbesti cu el, ca are nevoie de un cuvant bun, sa intinzi o mana de ajutor cat de mica, cu toate ca poate e mica si tie ti se pare ca e prea putin si neinsemnat, sa sti ca la nevoie inseamna foarte mult mai ales daca este din partea prietenului tau :)
In concluzie: Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri!
Lui nu trebuie sa-i spui cand esti suparat, el isi va da seama singur, inima ii va spune aceasta fiindca tu esti in ea!

As putea sa continui si sa va povestesc despre prietenul meu pagini intregi, este o persoana minunata si pe zi ce trece descopar ca este din ce in ce mai minunat, un prieten tot mai bun si ca il iubesc tot mai mult! Iar eu nu stiu cum sa ii multumesc indeajuns !

Deci, daca nu ai un astfel de prieten incearca sa iti faci unul, este un lucru minunat sa ai un astfel de prieten! Daca crezi ca nu exista astfel de oameni eu iti spun: Mai incearca si mai uita-te odata!

Iar pentru prietenul meu, sper sa citesti asta :) Iti MULTUMESC din toata inima ca imi esti un PRIETEN ADEVARAT si Ii multumesc Domnului ca mi te-a dat!  


2 comentarii: