Cauta

vineri, 13 februarie 2015

Scrisoare de Valentines Day




E peste tot, pe orice site, in orice discutie, o vezi la televizor, o vezi in filme, in imagini, in citate, pe felicitari, pe cadouri, pe plase de cadouri, in supermarketuri, apar raioane special dedicate pentru ea, daca nu v-ati dat seama pana acum, e vorba despre ea: Valentines Day sau Ziua Indragostitilor  



Citeam asa in mare despre aceasta zi si semnificatia ei si am ajuns sa constat un adevar trist dar real in acelasi timp ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult: “multi oameni isi fac timp pentru a petrece intr-un mod romantic cu partenerul de viata sau trimit o felicitare unei iubiri secrete” scria pe un site. De ce trebuie sa astepti un an, o zi “speciala” in care sa traiesti momente romantice, sa oferi dragoste, sa ii spui “Te iubesc!”  intr-un mod mai special, sa ii dai un cadou, un buchet de flori, o ciocolata? De ce o zi iti starneste un fior si te face sa te simti singur daca nu ai o persoana pe care sa o iubesti? De ce incerci sa faci rost de o persoana repede cu care sa petreci aceasta zi? De ce cauti sa “iubesti” o persoana doar pentru ca e 14 februarie si na, toata lumea are prieten/a sau iubit/a eu de ce sa nu am? Ce faci restul zilelor din an? Cum iubesti in restul zilelor din an daca deja ai pe cineva caruia ii spui “te iubesc”?

Haide sa va spun o povestioara care reflecta ceea ce doresc sa scot in evidenta. Intr-un oras traia o familie de oameni simplii dar care nu prea au trait momente “romantice”. Intr-o zi barbatul se gandeste in sine si isi zice “Ma eu de cand ma stiu om insurat nu i-am luat la nevasta-mea un buchet de flori, nu am dus-o la o cina romantica i-a sa o astept eu deseara cu cina pregatita si sa ii fac o surpriza" Se pune omul pe treaba, pregateste cina, cumpara flori, niste lumanari ca sa faca o atmosfera mai romantica si isi asteapta sotia. Ajunge sotia acasa dupa o zi lunga, cand intra in casa si vede masa cu lumanarile aprinse si flori exclama speriata "Vai! A murit mama!"

Eu unul nu cred in ziua asta, nu cred ca este o zi speciala care iti creste puterea de a iubi prin cine stie ce farmece, o sageata aruncata de niste cupidoni la intamplare, care te loveste si prima persoana care o vezi te indragostesti de ea. Eu cred in dragostea pe care o traiesti in fiecare zi, dragostea pentru care te lupti, dragostea caruia ii dai tu motive sa creasca exponential in fiecare zi, o dragoste care trebuie sa o dovedesti si sa te straduiesti in fiecare zi sa o arati in forma ei cea mai minunata, o dragoste care se jertfeste, dragostea fara frica, dragostea aceea care te face sa vezi persoana iubita ca un print, o printesa, cea mai frumoasa, sa iti doresti sa o tii aproape de tine in fiecare secunda care trece, sa te lauzi cu ea la toata lumea, sa nu te poti abtine sa zambesti cand o vezi sau iti amintesti de ea.

          Am auzit pe multi spunand ca o astfel de dragoste o gasesti doar in povesti si tind sa le dau dreptate pentru ca fiecare cuplu are povestea lui. Fiecare isi scrie povestea lui, fiecare traieste o poveste, eu unul traiesc cea mai minunata poveste de dragoste alaturi de cea mai minunata fata si imi doresc ca povestea noastra sa mearga pana in vesnicii

In dragostea asta cred eu, tu in ce fel de dragoste crezi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu