Cauta

luni, 7 mai 2012

Maxima !


Din nou navigand pe internetul cel mare si plin de informatie am gasit o maxima foarte interesanta care, pe mine m-a cam pus pe ganduri in legatura cu "marea mea problema" sa ii zic asa , Eva. Maxima a fost scrisa de catre un misionar pe nume Jim Elliot care a scris tot felul de maxime interesante si am dat de aceasta pe un site crestin si spune cam asa :



"Voi ramane cufundat in somnul lui Adam, pana cand Dumnezeu va vedea ca am nevoie de Eva
si mi-o va da. Intareste-mi inima, Doamne, sa Te pot urma si sa nu ating nimic din ceea ce nu este al meu!" 

Acum as vrea sa va las pe voi fiecare sa meditati asupra ei. Mie unul mi-a dat mult de gandit ...

Mi-ar placea sa lasati un comentariu cu parerea voastra :)

Si acum daca tot am vorbit despre Eva si despre somnul lui Adam as vrea sa va povestesc o intamplare mai amuzanta in legatura cu creearea Evei.

La o scoala duminicala la grupa mica a  fost predata lectia despre crearea omului unor copilasi micuti si li sa povestit cum a fost creata Eva din coasta lui Adam. Unul din copilasi in timpul saptamanii a inceput sa se planga ca il doare in jurul inimii iar parintii speriati l-au intrebat pe copil sa vada ce e cu el. La un moment dat copilul se intinde pe jos iar mama si mai speriata il intreaba pe copil ce a patit, copilul sincer si cu niste ochi mari se uita la mama lui si ii spune: Mami ma doare o coasta cred ca Dumnezeu vrea sa imi ia o coasta si sa imi faca si mie o Eva ! Mama se uita la copil si zambeste linistita vazand ca baiatul ei nu are nimic si a fost doar o durere trecatoare, fiind amuzata de replica data de fiul ei.

Ce reiese din aceasta poveste si din citatul de mai sus ? Trebuie sa avem mare grija si trebuie sa fim foarte atenti cand incepe procesul de "creare a Evei" pentru ca s-ar putea sa avem doar niste "dureri" trecatoare si nicidecum aparitia Evei in viata noastra. Pentru a o intalni pe Eva trebuie sa asteptam voia Domnului cu toate ca stiu ca e cam greu de multe ori sa asteptam si noi vrem sa ne grabim, dar Domnul stie ce e mai bun pentru noi indiferent ca esti fata sau baiat, Domnul are pregatit pentru tine un Adam sau o Eva perfect/a pentru tine asa ca cere-I sfatul intotdeauna. In final reiau ce spunea Jim:

Intareste-mi inima, Doamne, sa Te pot urma si sa nu ating nimic din ceea ce nu este al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu