Cauta

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Scrisoare de dragoste



 
 
Copilul meu, chiar daca tu nu ma cunosti, eu stiu totul despre tine. Stiu cand stai jos si cand te ridici, si cunosc toate caile tale. Iti cunosc pana si numarul firelor de par. Ai fost creat dupa chipul Meu. In mine ai viata, miscarea si fiinta. Tu esti al Meu.
Inainte sa fi fost intocmit in pantecele mamei tale, te cunosteam. Te-am ales mai inainte de intemeierea Lumii. Nu esti rodul unei greseli, a unei intamplari oarbe, caci toate zilele tale au fost scrise in Cartea Mea.
Eu am cantarit chiar ziua nasterii tale si locul in care vei trai. Esti o faptura asa de minunata… Eu te-am tesut in pantecele mamei tale si te-am sprijinit in ziua nasterii tale.
Am fost inteles gresit de cei care nu ma cunosc, dar nu sunt nepasator, nici suparat, ci sunt Dragostea Desavarsita si dorinta Mea e sa revars aceasta iubirea asupra ta. Doar pentru faptul ca tu esti copilul Meu, iar Eu, Tatal tau.
Eu iti daruiesc mai mult decat ti-ar putea oferi vreodata. Pentru ca eu sunt cel mai bun Tata. Orice lucru bun pe care il primesti vine din mana Mea. Pentru ca Eu sunt cel ce-ti poarta de grija in toate nevoile tale.
Dintotdeauna am gandit pentru tine un viitor plin de sperante, pentru ca te iubesc cu o dragoste vesnica. Ma gandesc la tine de tot atatea ori cate boabe de nisip sunt pe malul marii si sunt plin de bucurie de dragul tau.
Nu voi inceta niciodata sa-ti fac bine, caci tu esti comoara mea nepretuita. Eu doresc din toata inima Mea si din tot sufletul Meu sa-ti fac bine si vreau sa iti arat lucruri mari si minunate.
Daca ma vei cauta cu toata inima ma vei gasi. Desfatarea ta sa fie in Mine si Eu iti voi da tot ce iti doreste inima, pentru ca Eu dau si vointa si infaptuirea.
Pot face pentru tine nespus mai mult decat ceri sau gandesti. Pentru ca Eu sunt Cel care te intareste dar si Tatal care te mangaie in toate necazurile tale.
Cand inima ti-e zdrobita sunt aproape de tine. Asa cum un pastor isi duce mieii pe brate, asa te-am adus si Eu aproape de inima Mea. Intr-o zi eu voi sterge orice lacrima din ochii tai si voi indeparta de la tine toata suferinta indurata pe acest pamant.
Eu sunt Tatal tau si te iubesc mai mult ca orice. Am trimis un sol sa iti arate dragostea mea. In El ti-am descoperit dragostea Mea pentru tine. El este intr-u totul asemenea Mie. El a venit ca sa-ti arate ca Eu sunt de partea ta, si nu impotriva, si sa iti spuna ca nu mai tin socoteala greselilor tale. El a murit ca tu si cu Mine sa putem fi impacati. Moartea Lui a fost dovada suprema a iubirii Mele pentru tine.
Am renuntat la tot ce am avut mai scump ca sa iti castig dragostea.
Daca primesti darul Fiului Meu Isus, ma primesti pe Mine, si nimic nu te va mai desparti vreodata de dragostea Mea.
Intoarce-te acasa si vei avea parte de cea mai mare sarbatoare pe care a vazut-o vreodata cerul. Ti-am fost dintotdeauna Tata si-ti voi ramane intotdeauna Tata…
Intrebarea este: Vrei si tu sa fi copilul Meu?
Te astept…
Cu drag,
Tatal tau, Dumnezeu”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu